Prezydent Miasta Mielca informuje, że postępowanie uzupełniające do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec odbędzie się
w dniach 25 lipca 2022 r. - 2 sierpnia 2022 r.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Szafera w Mielcu ul. Kilińskiego 37 39-300 Mielec |
Elektroniczna rekrutacja uzupełniająca będzie prowadzona przez naszą szkołę:
Haromonogram rekrutacji określa:
ZARZĄDZENIE NR 1253/2022 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 17 stycznia 2022 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz klas wyższych niż klasa I publicznych oddziałów sportowych i oddziałów mistrzostwa sportowego w szkołach podstawowych ogólnodostępnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Mielec.
https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwMielcu/document/804573/Zarz%C4%85dzenie-1253_2022
Rodzice kandydatów wypełniają zgłoszenie lub wniosek na elektronicznej platformie Urzędu Miejskiego w Mielcu – MOJE MIASTO
Pierwszym krokiem po wejściu na stronę https://eurzad.um.mielec.pl// jest ZALOGOWANIE SIĘ PROFILEM ZAUFANYM, następnie przechodzimy na zakładkę MOJE KONTO – EDUKACJA – REJESTRACJA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ, na której rodzic dokonuje zgłoszenia lub wypełnia wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły.
ZAKOŃCZENIE PROCESU WYMAGA PODPISANIA PROFILEM ZAUFANYM PRZEZ
OBYDWOJE RODZICÓW.